این دل...

فـــریــــــاد اشــــــکــ... هـا

این دل...

سلام روزگار... چه میکنی با نامردی مردمان..
من هم ..اگر بگذارند ...
دارم خرده های دلم را...
چسب میزنم... راستی این دل ...
دل می شود ؟

گاهــی فکـر میکنم کــار تـــو "ســـــخــــت تر" از مـــن است !!  مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم ...  و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمیکنی ...

گاهی دلت بهانه هایی می گیرد که خودت انگشت به دهان می مانی...
گاهی دلتنگی هایی داری که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت می کنی ...
گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات...

گاهی دلت نمی خواهد دیروز را به یاد بیاوری انگیزه ای برای فردا نداری و حال هم که...


گاهی فقط دلت میخواهد زانو هایت را تنگ در آغوش بگیری و گوشه ای گوشه ترین گوشه ای...! که می شناسی بنشینی و"فقط" نگاه کنی...

گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحت تنگ می شود...
گاهی دلگیری...شاید از خودت
.



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت16:11---4 اسفند 1391
بہ یاد ندارم نابینایےِ بہ من تنہ زده باشد...



اما...



هر وقتـــ تنم بہ جماعت نادان خورد گفتند:



مگـ ــہ کـــورےِ؟؟؟
پاسخ: مر30 قشنگ بود


sahele tofanzadeh
ساعت14:07---3 اسفند 1391
ba yek post jadid apam.montazereh nazarateh shoma azizan hastam

کوارتز
ساعت10:27---1 اسفند 1391
باموضوع:ریگ جن؛ ترسناک‌ترین منطقه کشور/ بیابانی با صداهای ترس آور!!!آپم

کوارتز
ساعت10:27---1 اسفند 1391
باموضوع:ریگ جن؛ ترسناک‌ترین منطقه کشور/ بیابانی با صداهای ترس آور!!!آپم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:46 ] [ ♥♥سحر♥♥ ] [ ]